ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΑΙΧΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ

2013-07-29 19:06
 
Ευχαριστήρια δήλωση προς την οικογένεια της Αναγέννησης έκανε πρίν λίγο ο πρώην ποδοσφαιριστής της Αναγέννησης Χρήστος Αθανασιάδης. Εντύπωση προκαλεί ότι σε αυτή αναφέρει ότι δεν ήταν δική του επιλογή η αποχώρησή του από την Αναγέννηση.
 
Η δήλωση του Χρήστου Αθανασιάδη.
 
"" Μετά από 3 όμορφα χρόνια παρουσίας μου στην Καρδίτσα και στην Αναγέννηση, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω:
 
- Τους συμπαίκτες μου, με τους οποίους μέσα από τις ιδιαιτερότητες της κάθε χρονιάς, προσπαθήσαμε από κοινού για την πρόοδο της ομάδας.  
 
- Τις Διοικήσεις, που αυτά τα 3 χρόνια ανέλαβαν το δύσκολο έργο να παρουσιάζεται η ομάδα αξιόμαχη.
 
- Τους προπονητές μου: Τζό Παλατσίδη, Βάιο Καραγιάννη και Σάκη Θεοδοσιάδη.
 
Δεν ήταν δική μου επιλογή μου, να αποχωρήσω από την Αναγέννηση. Ίσως όμως η εξέλιξη αυτή να είναι η καλύτερη, αφού θα μείνουν σε όλους μας οι καλές αναμνήσεις αυτών των 3 συναρπαστικών ετών.
 
Εύχομαι τα καλύτερα αγωνιστικά αποτελέσματα στην ομάδα. Θα μου δίνουν χαρά μαθαίνοντας τα και επειδή υπήρξα Μέλος της για 3 χρόνια, αλλά και επειδή αυτό θα δίνει χαρά, στους προσωπικούς  φίλους που ήδη έκανα στην Καρδίτσα.
 
- Τέλος, ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους της Αναγέννησης, που από το πρώτο διάστημα, με έκαναν να αισθανθώ οικεία, ως σαν να βρίσκομαι στην πόλη μου. ""
 
Χρήστος Αθανασιάδης